Fungerande schema Excel -> Outlook?

P

-=Patrik=-

Är relativt ny på detta så en fråga till er med erfarenhet:

Jag skulle i Excel vilja skapa ett schema indelat veckokolumner med 7 dagar
i varje och totalt 31 (35) kolumner för månadens dagar, där ska vara 20 rader
för antalet namngivna medarbetare (NN) och varje rad skall innehålla 3
subrader för att visa arbetsblock (A, O, Oh, Oy, M1, M2, M3 etc...) den
dagen. Variabler i arbetsblock är 10-14st.
Variablerna skall sedan kunna adderas i respektive kolumn för att ange hur
många som sysselsätter sig med respektive uppgift.
Till detta är förhoppningen att för varje enskild person "schema-rad" så
skall denna kunna konverteras till outlook kalender och alltså överflyttas
till dagliga arbetsblock, även i delade kalendrar.
 

Ask a Question

Want to reply to this thread or ask your own question?

You'll need to choose a username for the site, which only take a couple of moments. After that, you can post your question and our members will help you out.

Ask a Question

Top