I'm out of ideas other than hosing it completely - use the eraser2000.exe -
and do a fresh Office install. I don't normally recommend this route as 99%
of the time it does resolve it - but desperation is setting in!
Terry
: Yes, it generates the same problem...BUMMER!!!
:
:
: "TF" <terryfarrell%40%6d%73%6e%2ecom> wrote in message
: : > Robb
: >
: > If you start Word in Safe Mode using the /a switch, does it still
happen.
: > Use Start, Run and type in
: >
: > winword /a
: >
: > and press enter. Word will start in Safe Mode: test now.
: >
: > tf
: >
: >
: > : > : Thank you, but I struck out again...nothing changed, still getting the
: > same
: > : error...wish I could say otherwise!
: > :
: > : Robb
: > :
: > :
: > : "TF" <terryfarrell%40%6d%73%6e%2ecom> wrote in message
: > : : > : > Rob
: > : >
: > : > One other possibility is that the temp folder is full of abandoned
: temp
: > : > files. This occasionally causes problems. With all Apps closed, the
: temp
: > : > folder should be empty: if it isn't, delete all the contents. Test
: > again.
: > : >
: > : > tf
: > : > : > : > : Well, I tried that and it had NO EFFECT whatsoever...any other
: > thoughts
: > : > are
: > : > : appreciated!
: > : > :
: > : > :
: > : > : "TF" <terryfarrell%40%6d%73%6e%2ecom> wrote in message
: > : > : : > : > : > Whichever is your normal Windows Default printer.
: > : > : >
: > : > : > tf
: > : > : >
: > : > : > : > : > : > : Thanks TF, but which one should get re-installed? I have an
HP
: > PSC
: > : > 1110
: > : > : > : all-in-one installed, Adobe PDF, WinFax, and HP 812C on the
: > : network...
: > : > : > :
: > : > : > : "TF" wrote:
: > : > : > :
: > : > : > : > This is often a symptom of a corrupt printer driver. Try
: > deleting
: > : > and
: > : > : > : > reinstalling the printer.
: > : > : > : >
: > : > : > : > --
: > : > : > : > Terry Farrell - Word MVP
: > : > : > :
: > : > : > : >
: > : > : > : > : > : > : > : > : Whenever I click on TOOLS|ENVELOPES and LABELS|ADDRESS
BOOK
: > Icon
: > : > : Word
: > : > : > 2000
: > : > : > : > : crashes and I get the above message...
: > : > : > : > :
: > : > : > : > : DrWatson log says this:
: > : > : > : > : Application exception occurred:
: > : > : > : > : App: (pid=1968)
: > : > : > : > : When: 12/30/2004 @ 10:14:10.379
: > : > : > : > : Exception number: c0000005 (access violation)
: > : > : > : > :
: > : > : > : > : Does anyone know how to eleimante this hassle?
: > : > : > : > :
: > : > : > : > : Thanks!
: > : > : > : > :
: > : > : > : > : Robb
: > : > : > : >
: > : > : > : >
: > : > : > : >
: > : > : >
: > : > : >
: > : > :
: > : > :
: > : >
: > : >
: > :
: > :
: >
: >
:
: