G
gabo22003
Hello,
I am trying to set up a Word Mail-merge document the will have a
header and then separate address lists. I have the basic code below
which almost works except on that when the sort goes to multiple
pages, the first person on page 2 is missing, the first person on page
3 is missing, etc.
«First_Name» «Last_Name» «First_Name» «Last_Name»
«Job_Title» «Job_Title»
«Unit» «Unit»
«Next Record» «Next Record»
«First_Name» «Last_Name» «First_Name» «Last_Name»
«Job_Title» «Job_Title»
«Unit» «Unit»
«Next Record» «Next Record»
When the report goes to multiple pages, it is skipping people. I can't
use the label templates because I need header (title) information.
I am trying to set up a Word Mail-merge document the will have a
header and then separate address lists. I have the basic code below
which almost works except on that when the sort goes to multiple
pages, the first person on page 2 is missing, the first person on page
3 is missing, etc.
«First_Name» «Last_Name» «First_Name» «Last_Name»
«Job_Title» «Job_Title»
«Unit» «Unit»
«Next Record» «Next Record»
«First_Name» «Last_Name» «First_Name» «Last_Name»
«Job_Title» «Job_Title»
«Unit» «Unit»
«Next Record» «Next Record»
When the report goes to multiple pages, it is skipping people. I can't
use the label templates because I need header (title) information.